reklama

Homosexuál vs. vrah

Problematika LGBTI. Už dlhšie som premýšľal o tom, či tomuto, prípadne podobným témam mám venovať zopár riadkov. Pravdou je, že je to niečo, čo ma nenecháva chladným a som v tomto až príliš impulzívny a to bol aj jeden z dôvodov, prečo som si radšej odopieral vyjadrovať sa na túto tému verejne. Nedá mi to však spávať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (107)

Priznám sa, že som sa trošku aj pomotal na stránkach vyznávačov, resp. podporovateľov LGBTI. Okrem iných, zarezonovala vo mne najmä skutočnosť, že majú pocit, že ľudia sú voči nim mnohokrát intolerantní. A tu si nemôžem odpustiť jednu sarkastickú poznámku: „Ešte že tak!" Som rád, že našťastie ešte stále na Slovensku je tu pekná hŕba ľudí, ktorí odmietajú tolerovať chorý rozum, nezdravú ideológiu, kultúru smrti... Muž + žena = dieťa. To je skutočnosť, z ktorej vychádza zdravo uvažujúci jedinec. Tento jednoduchý vzorec chápe aj môj „blbý" pes, či susedova mačka. Tento vzorec chápala aj celá existencia ľudstva od počiatku časov. Takto to funguje, od kedy sa na zemi objavil človek. Preto považovať za normálne spolužitie muža s mužom, ženy so ženou a pod. prasačiny zásadne odmietam a vždy aj odmietať budem. A keby toho nebolo dosť, príde tu niekto, kto chce presadiť do škôl, aby našim deťom tlačili do hlavy tieto dristy s tým, aby vedeli, že toto je normálne. Vážení, tak toto NIE! Taktiež zásadne odmietam, aby takýmto ľuďom boli zverené deti. Deti si zaslúžia otca a matku, a nie rodiča1 a rodiča2. Ak chce rodič1 a rodič2 dieťa, tak nech si ho splodí. Bude mať šancu uvedomiť si, že s ním nie je niečo celkom v poriadku, resp. že to, čo robí, nie je normálne, bez ohľadu na to, čo si myslí a cíti. Niečo sa v ňom pokazilo a mal by tomu začať venovať pozornosť a nie presviedčať sa, že je to normálne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes sa tvrdo bojuje o to, aby sa u nás homosexualita považovala za normálnu. Aby to, že človek si má vybrať pohlavie, bolo normálne. Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale myslím si, že je to hlúposť obludných rozmerov. Prečo by sme mali pozdvihnúť tieto choré nápady na úroveň zdravého rozumu? Len preto, že ich zástancovia majú na to chuť? A cítia sa diskriminovaní, netolerovaní? Dokonca to vyzerá tak, že pedofília, čo bola donedávna trestným činom, bude čoskoro legálna a „normálna" činnosť. Čakám už len na to, kedy vrahom dáme právo vraždiť, lebo sa budú cítiť netolerovaní spoločnosťou. Nebudem prekvapený, ak raz prídu časy, kedy sa do ulíc vrhnú kriminálnici rôzneho druhu a budú štrajkovať, že sú diskriminovaní, pretože nemajú právo na ich kriminálnu činnosť a že spoločnosť to netoleruje. Fajn, posledné dve vety som napísal trochu s nadsádzkou (teda aspoň tajne dúfam, že človek by až na toľko neosprostel), ale to len preto, aby som tým poukázal na princíp, ktorým sa aplikujú do spoločnosti tu vyššie spomínané nemravnosti. A predsa sa ešte trošku vrátim k tým vrahom. Veď už teraz čiastočne majú právo legálne vraždiť. Vražda nenarodených detí je toho dôkazom. To „len tak" na okraj.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je mi z toho všetkého zle. A nechcem sa dožiť toho, že o pár rôčkov, ak bude v telke bežať upútavka na veľkolepý romantický film, hlavných predstaviteľov lovestory budú hrať dvaja chlapi, resp. dve ženy. To vážne chceme žiť v takomto svete?

Aj ľudská sloboda má svoje hranice! A to sa v dnešných časoch akosi neberie do úvahy. Keby sloboda nemala hranice, tak tu zavládne anarchia. To myslím, že nie je nič nepochopiteľné. Tak ako rodič, ktorý miluje svoje dieťa, nemôže tolerovať jeho zlé správanie, tak ani spoločnosť, ktorej záleží na ľuďoch, by nemala tolerovať nesprávne a choré postoje v rámci všeobecného dobra. Možno tento článok vyznie drsne, hrubo, nesúcitne, alebo bez snahy o porozumenie ale v tomto som nekompromisný a neústupčivý. Toto sú však pre mňa témy, ktoré sa ma mimoriadne dotýkajú, pretože problémy, ktoré zahŕňajú, ničia spoločnosť, narúšajú zdravú budúcnosť našich detí, podkopávajú morálku a koniec koncov vedú k záhube sveta. A tak sa odmietam maznať s podobnou problematikou.

Ján Dolhý

Ján Dolhý

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Predovšetkým sám sebou... Zoznam autorových rubrík:  ExperimentySúkromnéNezaradenéZamyslenia mojej viery

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu